Poldi Blogja

Falusi vagyok, de abbúl is a rosszabbik fajta. Írok én itt össze-vissza. Hordok össze, 7-et , havat...

Friss topikok

  • poldy: @Mel-inda: Snupy hasán nőtt egy nagy emlődaganat. De irdatlan nagy volt már, állandó gyulladásban ... (2010.03.22. 21:58) Egy nappal az Idus után...
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Ahoj!:) Gyííííí! (2007.02.14. 22:59) Kezdet

Linkblog

HTML

Ez van!

2009.11.02. 21:31 | poldijoe | Szólj hozzá!

Már nem is mentegetőzök. Úgy, félévenként leghamarébb kerülök ide, hogy megerősitsem blogírásbéli lustságom  tényét. Ez van Skacok! A legutoló blogbejegyzésem óta a nyarat szépen átugrottam. Szép volt, jó volt....  Aprajafalva nyüstölte idegzetünket rendesen. De, hisz ezért vagyunk. Vagy mi. Ép, most vasárnap mentek haza az őszi szünet leteltével is.  Mert, rohan az idő.... Májusban betöltöttem a 6. X-emet is. Mit mondjak? Szar dolog, de ez van! Délután kiugrottunk Igalba is, pár gyertyát meggyújtottunk szeretteink sírján. Nekik legalább van, de nekünk tán még az sem jut. Hú, de jó megmondtam! Gratulálok magamnak! Na, el is húzok egy fél évre megint. Cső mindenki.

A bejegyzés trackback címe:

https://poldijoe.blog.hu/api/trackback/id/tr131494239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása