Poldi Blogja

Falusi vagyok, de abbúl is a rosszabbik fajta. Írok én itt össze-vissza. Hordok össze, 7-et , havat...

Friss topikok

  • poldy: @Mel-inda: Snupy hasán nőtt egy nagy emlődaganat. De irdatlan nagy volt már, állandó gyulladásban ... (2010.03.22. 21:58) Egy nappal az Idus után...
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Ahoj!:) Gyííííí! (2007.02.14. 22:59) Kezdet

Linkblog

HTML

Már ittvan augusztus vége...

2007.08.27. 23:45 | poldijoe | Szólj hozzá!

Több hónap óta nem jártam itt. Kikötöttem újból. Bizony régen volt már május. Tegnap Fonyódligeten voltunk Izusékkal és Szántóékkel együtt. Velünk voltak Enikő, Erik, Beni, és Júlia is. Természetesen Bazsi is. Jót fürödtünk, bár kicsit hűvösebb volt a víz a már megszokott kánikulaitól. De, így sem panaszkodtunk. Erkusz, szokása szerint alakított. Aninak kicsit felnyomta az agyát. Persze ez majdnem mindennapos dolog. Ma, végre újból kellett, illetve lehetett füvet vágni. A nyáron kisült minden. Igaz, az elektromossal nyüstöltem le a kert végéig. Az öregtől hosszabbítottam a naftát. A gyerekeknék, még holnap van egy napjuk itt, oszt szerdán jön értük az apjuk. Mitmondjak, hosszú volt a nyár a 4 unokával. Plusz néha a Bazsi is megfejelte a dolgot. Nem panaszképpen. Azért ránkfér már 1 kis nyugalom. Bé is fejezem. Csá, mindenkinek...






A bejegyzés trackback címe:

https://poldijoe.blog.hu/api/trackback/id/tr81150759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása