Poldi Blogja

Falusi vagyok, de abbúl is a rosszabbik fajta. Írok én itt össze-vissza. Hordok össze, 7-et , havat...

Friss topikok

  • poldy: @Mel-inda: Snupy hasán nőtt egy nagy emlődaganat. De irdatlan nagy volt már, állandó gyulladásban ... (2010.03.22. 21:58) Egy nappal az Idus után...
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Ahoj!:) Gyííííí! (2007.02.14. 22:59) Kezdet

Linkblog

HTML

Tavaszi sürgölődés

2010.03.27. 07:27 | poldijoe | Szólj hozzá!

 Itthon, az udvarban, illetve a kertben megmetszettem már. Vettem egy új motoros háti permetezőt is, mert a kézivel állandóan baj volt. Meg, kicsit nehézkes már a kézi hajtány is... 3 napja, hogy lemostam Tiosollal a gyümülcsfákat és egyéb bokros dolgokat. 2 napja voltam Igalban és megmetszettem. Tegnap akartunk kimenni, összegyűjteni a venyigét, de nagyon erős szél fújt a permetezéshez. Így aztán, halasztottuk a jövő keddre a dolgot. Tegnap azért nem unatkoztunk. Reggel korán, elrendeztük a hátul, a kerítésen keresztül kidobott galyakat, nyesedékeket. Az őszi barnult lombozatot is behordtam a kiserdőbe, hadd szaporítsa a talajt. Mamaka a kerítés szélt, és a bokroka allját tisztította, én megmetszettem a tavaly telepített csemegeszőlőt, mert az még hijja volt. Nekiláttam és felfűrészeltem az évek óta öszestócolt szúvas gerendákat, jó lesz begyújtósnak majd. Ani, meg elégette közben a reggel összehordtt galyakat. Kis benzines rásegítés kellett hozzá azért. Be is lobbant becsületesen, majd leégette Mamka pöndölit. Késő estig ügyködtünk, mert mára már rossz időt mondanak. Meg, már sürgető is volt, mert a kert végi földön megkezdték a boronálást és a műtrágyázást. A kirakott nyaesedék meg kicsit belógott a szántásba. Szólt is a tulaj érte. Ez a pár négyzetméter oly fontos a sok hektáros területen. Bár, eddig is mindig időben megtisztítottuk a terepet. Most, hogy a kezem műtötték, kicsit tolódott a dolog. Ma reggel, Mamka elutazott Slovéniába a faluval kirándulni. A porta szépítők kirándulása ez, és ráadásul ingyenes. Én nem mentem...

A bejegyzés trackback címe:

https://poldijoe.blog.hu/api/trackback/id/tr181872096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása