Poldi Blogja

Falusi vagyok, de abbúl is a rosszabbik fajta. Írok én itt össze-vissza. Hordok össze, 7-et , havat...

Friss topikok

  • poldy: @Mel-inda: Snupy hasán nőtt egy nagy emlődaganat. De irdatlan nagy volt már, állandó gyulladásban ... (2010.03.22. 21:58) Egy nappal az Idus után...
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Ahoj!:) Gyííííí! (2007.02.14. 22:59) Kezdet

Linkblog

HTML

Semmi izgalom

2007.02.15. 23:44 | poldijoe | Szólj hozzá!

Szokványos unokamegőrző nap volt ma (is) nálunk. V. Bazsingosz, alias "tetti" ma igen nyugodt napot írt elű nekünk nagyszülőknek. Még az alvást is rendben lenyomatta. Semmi hiszti. Csak úgy jógyerek móggyára. Nem semmi. A munkamegosztás szerint én vagyok az altató paus. Őkelme a járókában, én meg mellette a szőnyegen relaxálok. Félidőben le is lopakodtam a kis ólamba, oszt kicsit PCéztem. Mamka is szunnyad ilyentájt e keveset.
Mostanság már egészen odavan a számítógépes, interaktiv mesejátékokért. Olyannyira, hogy még a nyála is csorog.  Az egérpadon egész tócsa kerekedett vala.
Hát ennyit a falusi nyugodt nyögdíjas napokrúl ilyentájban.
A viszonlátásra...

A bejegyzés trackback címe:

https://poldijoe.blog.hu/api/trackback/id/tr2637014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása